Hoe ànders doe jij het in 2016?

13-01-2016 (14:38) - Media

Wat je moet weten en doen in 2016, ontdek je in deze eerste fonk-uitgave van het jaar. 
 
Vooruitgang is meestal geen kwestie van revolutie, maar van evolutie. Deze eerste editie van fonk staat in het teken van wat we de fluwelen evolutie van 2016 noemen. 
 
fonk wenst iedereen een jaar toe van mooie en eerlijke ontwikkelingen, hoop, succes, vriendelijkheid, vrolijkheid en met af en toe een beetje aandacht voor de woorden van mensen die onze fantasie en verbeelding kunnen voeden in een wereld waarin het beeld heer en meester is. 
 
Mooi 2016! 
 
met in dit nummer:
- Dinesh Sonak, Jan Rijkenberg en Francois Veraart laten zien hoe het ook kan
- Generatie X, Y of Z: bij wie heb je als marketeer de beste kansen? 
- Media diet van Annemieke Deering Flow en Vogue zijn onze covers van de maand Preview: expositie Queensize
 
front pages 
- Roorda en Bont voor Dieren komen in actie tegen martelmode
- wat is er nieuw bij de MWG AMMA Awards 2016?
- welcome to the imagesphere van MOTI
- Warsteiner breidt samenwerking met IFFR verder uit
 
bits & pieces 
Bits & Pieces met Maartje Luif, Marnix Geus, Klaartje Scheepers en Quintin Schevernels 

media-diet
Annemieke Deering: ‘Een paar keer per week sportschool werkt ook heel goed om je hoofd leeg te maken’ 
 
covers van de maand
Flow en Vogue: een portie feel good en de belofte van tijdloze schoonheid 
 
branded content
Waarom branded content minder opdringerig moet worden 
 
ADCN jarig 
De ADCN viert haar 50 jarig jubileum en grijpt de kans om (bijna) alles beter te doen
 
column Jan Rijkenberg
‘Stop professionaliteit in 2016’ 
 
ontwerper Francois Veraart
Een 3D-printende Brabander in New York
 


Nog geen abonnement? Ook jij bent welkom bij fonk! 

 


Bureaus

Marketing

Economisch