IKEA, Elle en Elle Decoration maken Bookazine

26-11-2015 (14:32) - Media

Wat gebeurt er als een woonwarenhuis, een food magazine en een woonblad samen de keuken in gaan? Dan creëren zij een publicatie om je vingers bij af te likken.

Deze week valt het limited edition bookazine ‘It starts with the food’ op de mat bij de abonnees van ELLE Eten en ELLE Decoration. Honderd inspirerende pagina’s vieren het leven in en om de keuken, met aandacht voor gezond en lekker eten, keukendesign, sfeer en smaak. Maar bovenal met aandacht voor elkaar, want samen eten verbindt. En van goed gezelschap rond de keukentafel wordt de keuken uiteindelijk het allermooist.

181.000 exemplaren
‘It starts with the food’ is een uitgave van Hearst Magazines Netherlands en IKEA Nederland. Het bookazine is gedrukt in een oplage van 181.000 exemplaren. Abonnees van ELLE Eten en ELLE Decoration, maar ook alle ruim 5.500 medewerkers van IKEA Nederland krijgen het bewaarexemplaar thuis op de mat. Bovendien is ‘It starts with the food’ verkrijgbaar in alle Swedish Food Markets van IKEA Nederland.


aandacht
'Net als in de IKEA Catalogus 2016, vieren we ook in dit bookazine het leven in en rondom de keuken. We willen we onze klanten graag verrassen met inspirerende verhalen, producten en recepten. Ook biedt het bookazine de finalisten van de IKEA Food Challenge een podium. We zien dat de culinaire creaties van deze thuiskoks heel goed samengaan met de keukenaccessoires en ingrediënten van IKEA, licht Mark Ogertschnig, Country Communication Manager IKEA Nederland, toe.



Bureaus

Marketing

Economisch