Is Nederlandse creativiteit een goed exportproduct?
27-06-2018 (10:00) - Media
Het Cannes Festival zit erop en met 31 Leeuwen sluit Nederland bepaald niet onverdienstelijk de deuren van dit prijzenseizoen. Tijd om de balans op te maken en vakgenoten te vragen wat zij vinden van Nederlandse creativiteit als exportproduct.
In de nieuwe FONK
Jessica Kersten (Cloudfactory): ‘Innoveren zit in ons bloed’
Creativiteit als exportproduct. De kenners spreken
Ego opzij en gebruiker voorop. Vijf experts over Dutch digital design
Hoeders van de Rock & Roll van ons vak
En ook
Media Diet van Lorenz de Valk (Lijm Amsterdam)
ShopWatch met Jurgen Bernardy van Etos.
Reclamedieren Susanne Leydes (VBAT) en Rupert
Cover van de maand: Glamour
Inspired pages met Kyra Roest
Hamvraag
Nederlandse creativiteit: bestaat dat echt of hebben we te maken met een slimme, commerciële set up van de handige zakenmensen? Lees de komende dagen gratis de nieuwe editie van FONK en vind in deze uitgave de antwoorden en de inspirerende visies uit 'het vak'.