Is Nederlandse creativiteit een goed exportproduct?

27-06-2018 (10:00) - Media

Het Cannes Festival zit erop en met 31 Leeuwen sluit Nederland bepaald niet onverdienstelijk de deuren van dit prijzenseizoen. Tijd om de balans op te maken en vakgenoten te vragen wat zij vinden van Nederlandse creativiteit als exportproduct. 


In de nieuwe FONK

Jessica Kersten (Cloudfactory): ‘Innoveren zit in ons bloed’
Creativiteit als exportproduct. De kenners spreken
Ego opzij en gebruiker voorop. Vijf experts over Dutch digital design
Hoeders van de Rock & Roll van ons vak


En ook

Media Diet van Lorenz de Valk (Lijm Amsterdam)
ShopWatch met Jurgen Bernardy van Etos.
Reclamedieren Susanne Leydes (VBAT) en Rupert
Cover van de maand: Glamour
Inspired pages met Kyra Roest


Hamvraag

Nederlandse creativiteit: bestaat dat echt of hebben we te maken met een slimme, commerciële set up van de handige zakenmensen? Lees de komende dagen gratis de nieuwe editie van FONK en vind in deze uitgave de antwoorden en de inspirerende visies uit 'het vak'.


Gratis lezen

Deze editie van FONK lees je de komende dagen weliswaar gratis, maar als je FONK elke twee weken in je (digitale) brievenbus wil ontvangen, maak dan gebruik van een van onze aanbiedingen

Bureaus

Marketing

Economisch