Jamie magazine gerestyled

28-06-2017 (14:00) - Media

Deze zomer lanceert Veen Media de restyling van Jamie magazine, het internationale food-, travel- en lifestylemagazine van Jamie Oliver. De Nederlandse licentietitel volgt hiermee het Engelse voorbeeld dat in nauwe samenwerking met Jamie Oliver opnieuw in de markt is gezet.

Na ruim 50 edities vond het Jamie-team het tijd voor verandering. Met de restyling hoopt Jamie magazine een relevante inspiratiebron te zijn voor iedereen die meer wil weten over eten.

vrolijke mix
Vanaf het zomernummer, dat deze week bij de abonnees op de mat valt en vanaf 4 juli in de winkel ligt, zal het tijdschrift exclusieve Jamie Oliver recepten publiceren en gerechten plus verhalen bevatten van Jamie’s culinaire vrienden. Moeilijke recepten en lange verhalen maken plaats voor een vrolijke mix aan korte interviews, nieuwswaardige items en eenvoudige recepten. Ook visueel is Jamie magazine gerestyled. Met 1,5 cm extra lengte, frisse kleuren, een strakke vormgeving en Jamie Oliver op de cover knalt het magazine uit de schappen.


Bureaus

Marketing

Economisch