Jury Mercurs bekend

03-09-2015 (21:29) - Media

21.15 uur - Zeven mannen en vrouwen buigen zich binnenkort over alle inzendingen om de Mercurs 2015 te bepalen.

Onder voorzitterschap van Albert Verlinde (Theaterproducent en TV-presentator) bestaat de professionele jury verder uit: Irpa Allard (International creative director MPG), Vivianne Bendermacher (Founder Aim for Moon, Techionista , Media-innovator), LOF-afgevaardigde Rob van Bracht (Independent creative and content director), Perre van den Brink (Head of content/creative director VICE en managing director Tratlehner), Maarten Hafkamp (Mediaredacteur Adformatie) en Leonie Koning (Managing director Initiative). Harriët Schrier (Directeur Groep Publiekstijdschriften) bewaakt de juryprocedure.
 
De jury gaat uit de inzendingen het beste werk selecteren en kiest de Mercur Magazine van het Jaar, Lancering van het Jaar, Artdirection van het Jaar, Hoofdredacteur van het Jaar, Marketingactie van het Jaar, Merkinnovatie van het Jaar, Reportage van het Jaar en de nieuwe prijs BeLOFte van het Jaar.
 
De Mercur d’Or / LOF-prijs voor Magazines en de Mercur Retailer van het Jaar, worden niet door deze jury geselecteerd.
 
De inzending van cases sluit 25 september. De nominaties worden op 30 oktober bekend gemaakt. De feestelijke uitreiking van de Mercurs vindt plaats op 9 december tijdens de Club Mercurs 2015, in de MarktKantine in Amsterdam.Zeven mannen en vrouwen buigen zich binnenkort over alle inzendingen om de Mercurs 2015 te bepalen.

Onder voorzitterschap van Albert Verlinde (Theaterproducent en TV-presentator) bestaat de professionele jury verder uit: Irpa Allard (International creative director MPG), Vivianne Bendermacher (Founder Aim for Moon, Techionista , Media-innovator), LOF-afgevaardigde Rob van Bracht (Independent creative and content director), Perre van den Brink (Head of content/creative director VICE en managing director Tratlehner), Maarten Hafkamp (Mediaredacteur Adformatie) en Leonie Koning (Managing director Initiative). Harriët Schrier (Directeur Groep Publiekstijdschriften) bewaakt de juryprocedure.
 
De jury gaat uit de inzendingen het beste werk selecteren en kiest de Mercur Magazine van het Jaar, Lancering van het Jaar, Artdirection van het Jaar, Hoofdredacteur van het Jaar, Marketingactie van het Jaar, Merkinnovatie van het Jaar, Reportage van het Jaar en de nieuwe prijs BeLOFte van het Jaar.
 
De Mercur d’Or / LOF-prijs voor Magazines en de Mercur Retailer van het Jaar, worden niet door deze jury geselecteerd.
 
De inzending van cases sluit 25 september. De nominaties worden op 30 oktober bekend gemaakt. De feestelijke uitreiking van de Mercurs vindt plaats op 9 december tijdens de Club Mercurs 2015, in de MarktKantine in Amsterdam.


Bureaus

Marketing

Economisch