New Kids on the Block manifesteren zich

05-08-2020 (09:45) - Media

Meestal springen we bij de introductie van de nieuwe editie van FONK magazine van de hak op de tak door de actuele onderwerpen heen. Maar deze keer lichten we - hoe gaaf alle bijdragen in deze uitgave ook zijn (de redactie van FONK zegt: lezen!) - één feature in het bijzonder uit en dat is het interview met de founders van New Kids on the Block-agencies GoSpooky, Hammerfest, IMA, Kokoro en Vertigo 6.
 
Deze bureaumanagers leggen in deze uitgave de basis voor het eerste manifest van de nieuwe generatie bureaus. Zij eisen een eerlijker bureauwereld, waarin geen ruimte is voor discriminatie, racisme of onrecht en waarin diversiteit, inclusiviteit en gelijkheid centraal staan.
 

acht actiepunten

In acht actiepunten leggen zij de basis voor een nieuwe beweging in de marcom-industrie: “Er ligt een taak voor jongere bureaus om de grote conglomeraten mee te trekken. Wij moeten het goede voorbeeld geven maar ons ook inspannen om de WPP’s van deze wereld mee te krijgen in een nieuw leiderschap”
 
Lees vanaf pagina 18 het verhaal van deze New Kids on the Block en beleef het turnaround point van de Nederlandse creatieve industrie.
 

buitenreclame Ocean Outdoor

Als redactie zijn we apetrots dit verhaal in FONK magazine te stagen en we zijn ongelooflijk dankbaar dat Ocean Outdoor vanaf vandaag 12 dagen lang hun schermen beschikbaar stelt om het statement van de nieuwe generatie bureaus extra kracht bij te zetten.
 
It doesn’t get any bigger: #maketheshiftnow
 
 

Lees FONK nu 3 maanden gratis

Wil je FONK magazine lezen, maar heb je nog geen abonnement? Maak dan nu gebruik van ons zomeraanbod en lees FONK magazine de eerste 3 maanden gratis!

Bureaus

Marketing

Economisch