Shot of Joy nu ook in print

29-11-2015 (20:21) - Media

De eerste print-editie van online platform Shot of Joy ligt in de winkel. In het Engelstalige magazine dat 192 pagina’s telt, speelt fotografie een hoofdrol en is er veel ruimte voor persoonlijke verhalen en reisreportages.


volwassen vrouwelijke doelgroep
In 2015 begon Nanette Schaepman (founder van JAN) samen met food- en reisjournalist Stephanie Pander en grafisch vormgever en illustrator Charlie Dot shotofjoy.nl, een online magazine dat probeert met kwalitatieve content een volwassen, vrouwelijk doelgroep te bereiken. Een doelgroep die los wil raken van de waan van de dag.


eerste nummer
In dit eerste nummer onder meer  interviews met ontwerpster Ulrika Lundgren en Vogue hoofdredacteur Karin Swerink, een roadtrip ten noorden van San Francisco en een bezoek aan de Toscaanse artist retreat Villa Lena. Verder foto-reportages, shopping, food en cocktails. Het thema van dit eerste nummer is It’s time to waste time.


meeslepen
Op de site ligt Schaepman de keuze voor print toe: ‘We laten ons vaak genoeg meeslepen met de drukte van de dag, en vergeten soms datgene te doen, waar ons hart een sprongetje van maakt. Dat laatste is precies wat wij met Shot of joy willen bieden, dagelijks op de site, en nu ook in print editie.’


Het magazine is te koop op een geselecteerd aantal verkooppunten en is ook online te bestellen. Het kost in de winkel €12,50. Laat je hem thuis bezorgen, dan kost Shot of Joy €17,50.


 


Bureaus

Marketing

Economisch