TMG licht 24-7 strategie toe op Investor Relations day

27-09-2016 (10:28) - Media

Vandaag geeft TMG tijdens de Investor Relations-dag een update over haar 24/7 strategie en over de vooruitgang ten aanzien van de organisatorische aanpassingen die bij de presentatie van de halfjaarcijfers zijn aangekondigd. De 24/7 strategie is gericht op het maken en verspreiden van relevante content voor alle consumenten zoals zij het willen. 

De content moet volgens TMG overal, altijd en via alle denkbare distributievormen (onder andere print en mobile) beschikbaar zijn. Dit moet ertoe leiden dat het bereik van de belangrijkste merken van TMG wordt vergroot, mede omdat gebruik wordt gemaakt van alle beschikbare data. 

Geert-Jan van der Snoek, CEO van TMG: “In de afgelopen maanden hebben we onze strategische koers verder ingevuld met het steeds scherper stellen de door ons ingezette richting. Met de aangekondigde organisatorische wijzigingen liggen we op schema voor wat betreft het toekomstbestendig maken van onze organisatie.’ TMG ziet in zijn nieuwe samenwerking met Talpa een goede stap richting het realiseren van een juiste uitvoering van zijn strategie.
 
Deelname aan de Investor Relations-dag is uitsluitend op uitnodiging. Alle relevante informatie zal op de website van TMG worden gepubliceerd. Ook zal er een live audio webcast van de presentaties via de website beschikbaar worden gemaakt.
 

Bureaus

Marketing

Economisch