ConversionMob wordt Gradient, Joost Jongbloed leidt

16-04-2018 (09:45) - Mensen

ConversionMob gaat verder onder de naam Gradient. Het nieuwe generatie marketing intelligence bedrijf heeft Joost Jongbloed als CEO aangetrokken.
 

'Joost is vanaf dag e´e´n adviseur van ons bedrijf geweest. Daarom was het een logische stap om hem binnen te halen om zowel onze consultancy als product business verder uit te breiden. Zijn leiderschapservaring binnen internationale organisaties (IceMobile / BrandLoyalty, DDB & Tribal, McCann Erickson red.) die opereren op het snijvlak van design thinking, data analyse en digital marketing is een waardevolle kwaliteit voor wat er nodig is om onze klanten naar de digitale toekomst te leiden,’ zegt oprichter Dave Kruizinga.
 

helder en uitdagend

Jongbloed: ‘De taak die me wacht is zowel helder als uitdagend. Er is een sterke cultuur en een geweldig team van zo’n 40 toptalenten; een energieke club mensen die elke dag optimaal wil presteren binnen onze consultancy business en Finn (finnsights.com red.), ons SaaS-product. Deze twee activiteiten worden gei¨ntegreerd en georganiseerd voor een ambitieuze uitbreiding, qua grootte en geografische dekking.’
 

Jongbloed zal de Management Board leiden die bestaat uit Dave Kruizinga (CPO/oprichter), Peter Koonen (CCO/medeoprichter), Roelof Blom (CTO/partner) en Siebren Benedictus (COO/partner). Verder wordt de Management Board actief ondersteund door een adviescommissie die bestaat uit Mike Parsons (President/ Investor Relations) en Pieter Plaisier (Sr. Advisor/Commerce).