David Lette benoemd tot Marketing Directeur HEINEKEN Nederland

21-02-2017 (09:31) - Mensen

David Lette is per 20 maart benoemd tot Marketing Directeur van HEINEKEN Nederland. Hij volgt Bram Westenbrink op, die zijn carrière voortzet als Marketing Directeur HEINEKEN Brazilië.


David Lette (40) startte zijn carrière 14 jaar geleden bij HEINEKEN in Sales en Marketing in Singapore en ging daarna bij Global Commerce bij HEINEKEN International in Amsterdam aan de slag. Daarna werkte Lette een aantal jaren in Polen als Marketing Manager voor het Heineken merk om in 2012 bij HEINKEN U.K. te beginnen. Daar was hij verantwoordelijk voor merken als Heineken, Amstel, Affligem, Birra Moretti, Desperados, Red Stripe, Sol en Tiger.


Bram Westenbrink
(40) is in zijn nieuwe rol als Marketing Directeur Brazilië verantwoordelijk voor hetmanagen van de merkenportfolio met sterke internationale merken als Heineken, Amstel, Sol, Dos Equis en Desperados en mooie nationale merken als Kaiser en Bavaria in een van de grootste, maar ook meest concurrerende biermarkten ter wereld. Voordat Westenbrink in 2013 als Marketing Directeur bij HEINEKEN Nederland aan de slag ging, was hij Marketing Directeur bij HEINEKEN Hongarije en bekleedde hij diverse Marketing en Sales functies binnen HEINEKEN Nederland.