Eerste SCHAAL+ talenten ontvangen e-Academy certificaat

26-03-2018 (11:12) - Mensen

De eerste 9 talenten van SCHAAL+ ronden deze maand het Digital Marketing Talent Development Programma af. Dit betekent dat zij na een intensief werk-leer programma van 1,5 jaar nu ‘T-shaped digital marketingprofessional’ genoemd mogen worden.


Met werkervaring bij verschillende opdrachtgevers en actuele digitale marketingkennis en -vaardigheden op zak, hebben ze een stevige basis gelegd voor de rest van hun (digitale) marketingcarrière. Als bekroning ontvangen de professionals uit handen van Thuiswinkel.org het e-Academy certificaat voor het vakgebied e-Marketing.


agile marketingteams

Tijdens het Digital Marketing Talent Development Programma werkten de talenten voor verschillende opdrachtgevers, zoals Zilveren Kruis, Jumbo, PGGM, PON, ICS, Centraal Beheer, KRO-NCRV en Interpolis, aan digital marketingvraagstukken. Met de actuele kennis die zij opdeden via de masterclasses, intervisies en bootcamps & pressure cookers, werkten zij bij opdrachtgevers veelal in agile marketingteams aan diverse marketingprojecten, zowel conceptueel als uitvoerend. Na 1,5 jaar komt voor deze talenten een einde aan het SCHAAL+ programma.


goede vrienden

Vincent Roders, Program Director Digital Marketing Programma: “Ik ben bijzonder trots om van dichtbij de ontwikkeling van deze talenten mee te hebben mogen maken. Niet alleen inhoudelijk, maar vooral op het persoonlijke vlak. Ik ben met 9 jonge digitale talenten begonnen en laat nu 1,5 jaar later 9 goede vrienden gaan.”