Extra versterking Fitzroy

22-03-2017 (10:55) - Mensen

Fitzroy groeit en versterkt de gelederen met drie verse toptalenten.

Het bureaus heeft een nieuwe, ervaren Strategy Director aangenomen: Mitch Roedoe. Hij heeft zowel aan klant- als bureauzijde gewerkt voor onder meer Nike, Bugaboo, 72andSunny en Sid Lee. Hij is afkomstig van Isobar waar hij onderdeel was van het MT en eindverantwoordelijk voor merken zoals Foot Locker, Opel, Zonnatura en PostNL. 

Naast Roedoe werd Fitzroy versterkt met een 3e creatief team: Alexis Jabbour en Bert Marissen. Ze zijn afkomstig van ACHTUNG!mcgarrybowen waar zij werkten op Volkswagen, Philips, Vodafone, Adobe, FunX en Eneco. Afgelopen jaar wonnen Jabbour en Marissen verschillende reclame prijzen waaronder goud bij ADCN voor de “Volkswagen Stroller”. 

Fitzroy werkt onder meer voor Grolsch, Zilveren Kruis, Knab, Doritos, Qurrent en Naturalis. En kreeg in 2017 al 4 nieuwe klanten erbij: het FD, Naturo Pet food, Quaker Wesa en deze week wordt nog een nieuwe klant aangekondigd.