Eyeforce introduceert vier nieuwe regisseurs

28-02-2017 (15:38) - Mensen

Het bedrijf dat het best bekend staat om zijn extreme sports films voor merken als Red Bull Media House, O’Neill, Wetransfer en KLM, presenteert 4 nieuwe regisseurs aan de Nederlandse markt.


Met regisseur Andreas Roth, die twee keer de Best Young Director Award won in Cannes, introduceert Eyeforce een aanstormend internationaal talent. Zijn stijl wordt omschreven als krachtig en filmisch, en hij werd bekend met zijn viral ‘‘The Exorcist’’ die meer dan 30 miljoen views behaalde en daarmee in de top vijf belandde van best bekeken video’s van dat jaar.


Daarnaast gaat Eyeforce Jerom Fischer vertegenwoordigen, een conceptueel montage-regisseur die zijn stijl te danken heeft aan zijn het regisseren van films voor festivals zoals Digital en Into the Woods. Recentelijk maakte Jerom voor Eyeforce zijn eerste commercials voor de Rijksoverheid en Shimano.


Damien Hope
, nu 1st AD. voor onder anderen Paul Geusenbroek debuteerde vorig jaar met zijn commercial voor Brandt & Levie, een film die ambacht ademt. Damien staat op de nieuwe website van Eyeforce omschreven als ‘Emotive Storyteller’, hij leunt vooral op beeld en sfeer om dat verhaal te vertellen.


Ook voegt Eyeforce een regisseur toe met een achtergrond in CGI. Marcel Kaper creëerde onder andere voor Tomorrowland complete CGI werelden. Hij vervult daarin vaak een driedubbelrol, waarin hij niet alleen de creative lead had maar ook regisseur en componist van de soundtrack was.