Het PR Bureau breidt uit met zes nieuwe krachten

24-02-2022 (15:29) - Mensen

Het PR Bureau versterkt het team met zes nieuwe PR specialisten. Recent hebben Kaya Bektas, Rosa van Leeuwen, Donata Koekkoek, Ida Brekelmans, Sterre Weber en Claudette van Asperen Vervenne zich gevoegd bij het creatieve bureau voor Earned Marketing & Reputatie. Zij gaan aan de slag als adviseur voor opdrachtgevers als NIVEA, ASICS, PLUS, Pure Energie, Wavin NL en SNS. HPB staat merken bij in hun streven naar meer impact, beleving en maatschappelijke relevantie.


Over de nieuwkomers

Kaya Bektas, PR-specialist Tech, Media & Entertainment. Bektas komt terug in de functie die hij tot januari 2020 vervulde, maar onderbrak om een (inmiddels afgeronde) master Corporate Communications & New Media aan de UvA te volgen.
Rosa van Leeuwen, Corporate PR-specialist. Ook Van Leeuwen is terug van weggeweest: in 2018 liep zij stage bij HPB waarna ze haar MSc Business Administration vorig jaar afrondde.
Donata Koekkoek, Medior PR-specialist Lifestyle & Consumer Goods. Koekkoek werkte lange tijd in Londen voor Hill + Knowlton en ScienceMagic.Inc (voorheen The Communications Store) voor merken als Spotify, LG Electronics en Dolce & Gabbana.
Ida Brekelmans, Medior Corporate PR-specialist. Brekelmans maakt na ruim vier jaar de overstap vanaf De Nederlandsche Bank (DNB).
Sterre Weber, PR-specialist Lifestyle en Consumer Goods. Weber werkte voorheen als Project Manager bij Blauw Gras voor merken als Samsung Benelux, BetCity.nl en Getir.
Claudette van Asperen Vervenne, PR-specialist Lifestyle & Consumer Goods. Foodexpert Van Asperen Vervenne neemt een ervaring mee bij bedrijven als Crisp en maaltijdbox leverancier HelloFresh.