IKEA’s Jeroen Hubert nieuwe SAN voorzitter

13-09-2017 (12:35) - Mensen

SAN | Stichting Adverteerdersjury Nederland, heeft een nieuwe voorzitter benoemd. IKEA’s Jeroen Hubert neemt de voorzittershamer over van Paul Geraeds (Bakker.com, foto rechts), die de afgelopen 5 jaar voorzitter van de SAN is geweest.


Jeroen Hubert is sinds april 2014 Country Marketing Manager van IKEA Nederland en vanaf 2016 Global Marketing Communication Manager bij de IKEA Group. Hiervoor was hij werkzaam bij onder andere FrieslandCampina, PepsiCo en Wehkamp.nl. Jeroen Hubert: “Ik heb enorm veel zin en vertrouwen om een fenomeen als de SAN de komende jaren weer een stap verder te brengen, vanuit een stevige basis. Kennis delen en netwerken zijn hierbij het uitgangspunt."
 

twee nieuwe bestuursleden

Met het aantreden van Jeroen Hubert als voorzitter, maakt de SAN ook de benoeming bekend van twee nieuwe SAN bestuursleden Caroline van Turennout (Zeeman) en Robbert de Vreede (Unilever) die de plek opvullen in het bestuur door het vertrek van Paul Geraeds (Bakker.com) en Aline van Keulen (KPN).
Ook is Ewa Skotnicki (Manager Marketingcommunicatie Triodos Bank Nederland) secretaris/vicevoorzitter geworden en blijft Jasper van der Bijl (Manager Marketing Communicatie bij Pon VW) in het dagelijks bestuur de penningmeester. Verder bestaat het SAN bestuur uit Léontine Admiraal (Senior Manager business Development PwC), Jaap Houthuijs (ex Bols) en Ron Schneider (Hoofd Marketing & Sales bij de NS). 


exclusief interview

Op 4 oktober vertellen scheidend voorzitter Paul Geraeds en aantredend voorzitter Jeroen Hubert in een exclusief dubbelinterview in FONK Magazine openhartig over hun visie op het vak en de rol die de SAN daarbinnen vervult.