Kung-Ching Lee en Mark Joost Meijer bij Crowdmedia

08-04-2021 (12:36) - Mensen

Crowdmedia heeft er twee nieuwe collega’s bij: Motion designer Kung-Ching (George) Lee en Copywriter en creatief strateeg Mark Joost Meijer.

Yasser Dehnavi (mede-eigenaar van Crowdmedia): "Mark Joost heeft veel ervaring vanuit zijn freelancer-ervaring en vanuit zijn tijd bij Wehkamp. George is een ruwe diamant met internationale ervaring. Het team zal wederom een boost krijgen om mee te blijven doen in de top van Nederland."
Ervaring
Mark Joost is (merk)verhalenverteller in hart en nieren. Hij studeerde Film- en Televisiewetenschappen aan de Universiteit van Amsterdam. Daarna werkte hij lange tijd bij reclamebureau De Frank Pels Company mee aan veel verschillende campagnes, en in 2012 werd hij chef copy bij Wehkamp. George studeerde Commercial Design aan de National Taiwan University of Science and Technology. In Taipei deed hij werkervaring op als animatie-assistent, 2D mobile game artist en motion designer. Voor zijn master en het vervolg van zijn carrière vloog hij in 2018 naar de andere kant van de wereld. In Groningen studeerde hij Media, Art, Design & Technology aan de Academie Minerva. Bekijk hier zijn showreel en afstudeeronderzoek