Lubbers De Jong versterkt team met drie nieuwe aanwinsten

20-09-2021 (13:37) - Mensen

Lubbers De Jong (LDJ) breidt het team uit met drie nieuwe teamleden. Het Amsterdamse bureau dat zich specialiseert in pr, marketingcommunicatie en online marketing voor organisaties in tech en innovatie verwelkomt Mark van Gemeren, Milan de Wijs en Stan Doodeman.
 
Mark van Gemeren (31) komt van Omnicom PR Group en wordt aangesteld als senior pr-strateeg / account director. Hij heeft ervaring in het opzetten van pr-, communicatie- en contentstrategieën voor technologiebedrijven. “Pr en marketing zijn onmisbare onderdelen van een geslaagde innovatie. LDJ beschikt over waanzinnig veel potentie om de meest innovatieve organisaties verder te helpen op dit gebied. Ik ben blij dat ik daar onderdeel van kan worden.” 
 
Milan de Wijs (31) komt over van Edelman en start als medior pr-strateeg / account manager. Met een achtergrond in copywriting, marketing en strategie gaat hij bijdragen aan het uitbouwen van Lubbers de Jong. “Ik zie enorm veel kansen in de tech- en innovatiesector en denk dat er bij LDJ een team staat waarmee we nu en in de toekomst hét bureau kunnen zijn voor bedrijven in deze markt.”
 
Stan Doodeman (24) is aangesteld als junior pr-strateeg. Tijdens het afronden van zijn studie Communicatiewetenschap aan de UvA heeft hij een grote belangstelling voor pr en technologie aangewakkerd. “LDJ is een geweldige plek om mij persoonlijk te ontwikkelen, het vakgebied te leren kennen en nieuwe vaardigheden op te doen om zo van toegevoegde waarde te zijn voor deze ambitieuze en talentvolle organisatie.”  
 
Stan Doodeman, Mark van Gemeren en Milan de Wijs (v.l.n.r.)