Marc Nagelkerken start MediaMarceteer

03-07-2020 (12:44) - Mensen

Marc Nagelkerken is sinds 1 juli 2020 gestart met het nieuwe bedrijf MediaMarceteer dat passende exploitatiemodellen gaat ontwikkelen voor bestaande en nieuwe media-initiatieven en zich tevens gaat richten op het sluiten van partnerships en diverse vormen van branded content voor verschillende (media)opdrachtgevers.
 
Nagelkerken, voorheen managing partner van media-exploitatiebedrijf Triade Media over deze nieuwe stap: “Na 13 succesvolle jaren is Triade Media per januari 2020 volledig overgenomen door RTL en onderdeel geworden van de verkooporganisatie Ad Alliance. Een mooi moment voor mij om een volgende stap in mijn ondernemerscarrière te zetten”
 
In opdracht van Ad Alliance gaat Nagelkerken diverse themazenders - Ziggo Sport themakanalen (o.a. Golf, Tennis) CNN, Cartoon Network, XITE, ONS, History, Crime & Investigation, OUTtv en InsightTV - ondersteunen in het ontwikkelen en verkopen van allerlei vormen van non-spot en partnerships op zenderniveau. Daarnaast adviseert MediaMarceteer de vorig najaar gelanceerde homeshoppingzender TommyTV (kanaal 250, Ziggo).