Nieuw Management Creative Agency Festina

17-09-2018 (13:53) - Mensen

Jochem van Berne volgt oprichter en managing director Remy Harrewijn op als Managing Director van het creatieve bureau Festina. 


Jochem heeft hiervoor ervaring opgedaan bij bekende (digitale) bureaus zoals MediaMonks, Mangrove en Nomads. Hij was daar verantwoordelijk voor businessontwikkeling, account en strategie en operationeel management  en werkte op accounts als Rolls-Royce, Heineken, Stayokay en Unilever.


hybride aanpak

Het team van Festina is goed thuis in digitale en merkdisciplines, die samen alles bestrijken wat je maar kunt bedenken voor een digitale campagne of merk. Van prototyping tot illustratie en installatieontwerp. Het samenbrengen van merk en digitaal noemen zij “brigital”. Deze hybride aanpak is in de huidige tijdgeest essentieel. Zorgen dat een merk staat, opvalt zonder de business doelstellingen uit het oog te verliezen.
'Wij geloven dat design en technologie de sleutel is om interactie tussen merken en hun publiek te creëren. Merken moeten adapteren en raken, ze moeten zich continu aanpassen aan technologische ontwikkelingen die in een razend tempo elkaar opvolgen, aldus Jochem van Berne. 'We begrijpen de verschillende levenscycli die merken doormaken. Wij snappen de doelstellingen die bereikt moeten worden. Wij lopen niet over de geijkte paden, wij willen echt de dialoog veranderen.'