Nieuw talent bij The Brand Father

03-02-2021 (07:00) - Mensen

The Brand Father neemt Anne Sophie Erbé aan als Head of Brand. De groei van de agency zet door en dat vraagt om extra handen. Erbé wordt verantwoordelijk voor de internationale groei en strategische ontwikkeling van The Brand Father, maar zal ook een belangrijke rol spelen bij het ondersteunen van huidige klanten.
 
Erbé deed haar strategische kennis en ervaring op bij de VICE Media Group. Waar ze in 4,5 jaar als publisher, new business lead en (senior) account manager verantwoordelijk was voor editorial partnerships met o.a. Eurosonic Noorderslag, Amsterdam Dance Event en verschillende merken waaronder Jumbo, Mazda en Karvan Cévitam. In diezelfde periode startte ze met haar werkzaamheden als bestuurslid voor non-profit organisatie Jonge Honden, waarbij ze de nieuwe generatie creatieven met de juiste bureaus, merken en organisaties in contact bracht. Erbé: “Binnen zowel VIRTUE als het Jonge Honden-bestuur sprak met name de verbindende factor mij aan. Ik heb dan ook onwijs veel zin om te starten bij The Brand Father, de agency waar de core business bestaat uit verbinden.”
 
Rik Woldring, CEO bij The Brand Father over de uitbreiding van het team: “Het is bijzonder om juist nu deze investering te kunnen doen. Dit kan doordat merken blijven investeren in sterke Brand Partnerships. Anne Sophie is met haar ervaring en kennis een geweldige toevoeging. Het maakt onze agency klaar voor de volgende stap.”
 

Over The Brand Father

The Brand Father is een creative brand partnership agency, opererend in de internationale entertainmentbranche. Sinds de oprichting in 2019 hebben ze vernieuwende campagnes weten te realiseren voor merken als Heineken, Unilever en Philips TV & Sound.