Nieuwe contentstrateeg voor Qontent Matters

12-02-2016 (10:34) - Mensen

Contentbureau Qontent Matters heeft Boris Boonzajer Flaes aangetrokken als contentstrateeg. Zijn focus ligt op het ontwikkelen van een contentstrategie voor All About Phones en de verschillende opdrachtgevers van Qontent Matters.

Zijn focus ligt op het ontwikkelen van een contentstrategie voor All About Phones, één van de sites die het contentbureau in eigen beheer heeft. Boris gaat daarnaast ook aan de slag voor opdrachtgevers van Qontent Matters. Hiertoe behoren onder andere Huawei, Simyo, MediaMarkt, KPN en Websend.

Boris werkte in het verleden onder andere voor Just Sports Marketing, Bohil Media (onderdeel van TMG) en de Taalstudio. Hoewel zijn focus ligt op All About Phones, ontwikkelt Boris ook contentstrategieën voor opdrachtgevers van Qontent Matters, waaronder Huawei, Simyo en MediaMarkt. Daarnaast gaat hij een bijdrage leveren aan pitches en het doorontwikkelen én professionaliseren van Qontent Matters.