Peter van Rij en Martijn van Marle kiezen voor DDB Unlimited

03-05-2021 (13:43) - Mensen

Peter van Rij en Martijn van Marle starten in juni bij DDB Unlimited als ECD’s. De afgelopen 2,5 jaar vormden ze de creatieve directie van Accenture Interactive Amsterdam. Eerder werkten ze 11 jaar bij TBWA\Neboko. Het team bedacht vele bekroonde campagnes voor onder andere Landmacht (Geschikt/ongeschikt), Amstel (Vrienden), Albert Heijn, Unox, KPN, Campina, Centerparcs en Heineken.
 
Aad Kuijper, CCO DDB Unlimited: “Peter en Martijn hebben een zeldzame staat van dienst in zowel memorabele campagnes als in creatieve CX-oplossingen. Precies waar wij als bureau voor staan. Ik kijk ernaar uit om het bureau met deze breed ontwikkelde talenten samen verder uit te bouwen”.
 
Peter van Rij: “We zijn trots op wat we achterlaten, Accenture Interactive is een bureau met enorm veel potentieel. Maar het bloed kruipt toch waar het niet gaan kan. We hebben enorm veel zin in DDB Unlimited.”
 
Martijn van Marle: "We hebben ons de afgelopen jaren ondergedompeld in de wereld van creatieve technologie. We hebben ontzettend veel geleerd. Maar eerlijk is eerlijk, we misten toch ook de creatieve wereld waar we vandaan kwamen. Daarom voelt deze stap een beetje als thuiskomen. DDB Unlimited barst van de energie, heel aanstekelijk."