Rogier Smulders COO Markteffect

12-07-2021 (12:04) - Mensen

Rogier Smulders zal per 1 september 2021 de directie van Markteffect versterken. In de functie van COO zal hij samen met huidig Commercieel Directeur Boj Nefkens (CCO) de tweekoppige directie gaan vormen.
 
Oprichters Edgar de Beule en Hesam Fahimi zullen meer afstand nemen van de dagelijkse en operationele gang van zaken. Smulders brengt als persoon en met zijn jarenlange ervaring bij GfK de juiste toevoeging om de groeiambities van Markteffect te blijven voortzetten.

Smulders is jarenlang verantwoordelijk geweest voor verschillende afdelingen en operaties in de onderzoekswereld. Smulders zal in zijn functie binnen Markteffect eindverantwoordelijk zijn voor de operations van de research-, data online- en data offline afdelingen. Samen met Boj Nefkens gaat Rogier Smulders de groei van Markteffect in goede banen leiden en meer synergie realiseren met het zusterbedrijf DirectResearch uit Amsterdam, beide vallende onder de ME Research Group.

Met de komst van Smulders wil Markteffect vorm geven aan de nieuwe fase waarin het bedrijf terecht is gekomen. 
 

Foto: links Rogier Smulders, rechts Boj Nefkens