Roos Lindhout nieuwe Creative Director van House of Treats

13-04-2021 (09:00) - Mensen

House of Treats versterkt zich met Roos Lindhout als partner, in de functie van Creative Director. House of Treats focust zich op modern marktonderzoek mét bereik in de juiste doelgroep. Het concept van House of Treats geeft merken toegang tot haar unieke community van trendbewuste consumenten en micro-influencers.
 
Community members ontvangen thuis een premium merkbeleving met producten of diensten in ruil voor hun ongezouten mening via een vragenlijst. Door de positieve ervaring worden leden gelijk merkambassadeurs: ze vertellen erover in eigen kringen en genereren spontaan online bereik. House of Treats zet met deze methode marktonderzoek in als marketingtool.
 
Ervaring
Roos Lindhout heeft jarenlange ervaring met marketing, communicatie en PR aan de bureauzijde. Ze was onder meer conceptontwikkelaar voor experience marketing campagnes voor RTL, Fairtrade NL en L’Oréal, en daarnaast Creative Marketing freelancer voor merken als Bloomon, Optimel en Heineken.