Thom Bartelse (ex Red Bull) managing director Bobby's Dry Gin

23-08-2018 (09:14) - Mensen

Thom Bartelse, voormalig National On Premise Manager Red Bull gaat zich richten op het gestructureerd verder bouwen Bobby's Dry Gin en organisatie groei.


Het Schiedamse merk Bobby's Dry Gin timmert al ruim vier jaar aan de weg en wordt inmiddels in 30 landen wereldwijd verkocht. De ambities reiken ondertussen naar China, het Midden Oosten en de Duty Free markt. Daarmee werd het voor de oprichters de hoogste tijd om te investeren in een managing director die meer structuur gaat aanbrengen binnen de organisatie en met het team verder gaat werken aan het positioneren van Bobby’s als 'global leading crafted spirit'.


“Momenteel groeien wij ontzettend hard en ook al is Thom er pas kort bij je merkt al meteen dat hij op een andere positieve manier naar de operatie kijkt. Hij heeft de ervaring en vaardigheden om ons verder te helpen richting ons doel", zegt Sebastiaan van Bokkel, senior brandambassador and founder Bobby's Dry Gin.