Twaalf talenten gestart bij Omnicom Public Relations Group Nederland

08-11-2018 (16:17) - Mensen

Omnicom Public Relations Group Nederland verstevigt het profiel met de komst van twaalf nieuwe communicatiespecialisten. Deze professionals leveren een belangrijke bijdrage aan de ambities van het internationale communicatieadviesbureau, ontstaan na de samensmelting van FleishmanHillard, Ketchum en Porter Novelli in Nederland.
 

De krachtenbundeling van het Amerikaanse trio spelers in reputatiemanagement, bood klanten van Omnicom Public Relations Group al een breder palet aan diensten en expertise. Inclusief een scherpere focus op sectoren en diepere specialismen. De versterking van het team zet de grote ambities verder kracht bij.
 

Groei faciliteren en ambities waarmaken

“De komst van dit twaalftal stelt ons beter in staat onze plannen te verwezenlijken”, zegt Rosalinde van de Wall, Managing Director van Omnicom Public Relations Group. “We richten ons nog nadrukkelijker op branches die bij dit bureau passen, zoals Food & Agriculture en Health & Lifesciences. Ook breiden we ons publicaffairsteam zo verder uit en baseren we onze creatieve campagnes sterker op data. De uitbreiding van onze capaciteit kwam trouwens als geroepen. Het aantal opdrachten voor bestaande en nieuwe klanten neemt al maanden toe.”