Uitbreiding bij Weber Shandwick Nederland

18-08-2017 (11:43) - Mensen

Communicatie en PR bureau Weber Shandwick Nederland heeft Edward Herath en Ilse Gottlieb aangenomen. Edward zal in de functie Digital Director verantwoordelijk zijn voor het dagelijks en strategisch management van het sterk groeiende digital portfolio. Ilse versterkt als Account Manager het consumer team. Weber Shandwick Nederland maakt een sterke groei door en beantwoordt met deze uitbreiding aan een toegenomen vraag naar geïntegreerde campagnes.


Edward Herath brengt ruim 7 jaar internationale expertise op het gebied van social en digital media mee. Vanuit zijn geboortestad Londen heeft Edward de afgelopen jaren als freelance Digital Account Director samengewerkt met bureaus zoals Cohn & Wolfe, Ketchum, Lansons en Havas Helia voor onder andere Philips Lighting, Allianz en Unilever. Edward was in Nederland werkzaam als Creative Director bij Kyocera Document Solutions Europe. Bij Weber Shandwick zal Edward het digital en social team aansturen voor onder andere Philips TV, GSK en Unilever.
 

Ilse Gottlieb beschikt over ruim 5 jaar ervaring als marketing en PR-adviseur met expertise op het gebied van hospitality en travel. image014.jpgIlse was eerder bij Otravo werkzaam als campagnecoördinator en was daarvoor bij USP Marketing PR als PR consultant verantwoordelijk voor een internationaal portfolio met klanten als Tourism Authority of Thailand, Taiwan Tourism en United Airlines. Bij Weber Shandwick zal Ilse werkzaam zijn voor onder andere Dove, Andrelon en Philips TV.