Versterking op de creatieve vloer van Dept

28-10-2021 (14:43) - Mensen

De creatieve tak van Dept wordt uitgebreid met vier aanwinsten. Met een design director, head of production, creative director en strategy director haalt het bureau ervaring, frisse blikken en nieuwe energie in huis die bestaande en nieuwe klantenteams zullen ondersteunen.
 
Door creativiteit, technologie en data daadwerkelijk onder één dak aan te bieden, onderscheidt de digital agency zich. Dept maakte het afgelopen jaar campagnes onder andere bol.com, Philips, en Univé, en behaalde prijzen bij onder andere Esprix, SAN en de Dutch Creativity Awards. De creatieve afdeling heeft grote ambities en verwelkomt vier ijzersterke denkers en doeners (van links naar rechts):
 
Sophia Strydom: Design Director. Eerder werkzaam bij TBWA, Indie en Joe Public.
 
Kerstin Kambier: Head of Production. Hiervoor werkte ze als freelancer voor o.a. TBWA, MediaMonks en Hazazah.
 
André Dammers: Creative Director. Komt van Omnicom PR Group en daarvoor jarenlang actief als freelance copywriter.
 
Martin Wong: Strategy Director. Afkomstig van 180 Amsterdam en Colenso BBDO (Nieuw Zeeland).