Vier nieuwe internationale seniors bij Design Bridge

24-04-2017 (10:24) - Mensen

Design Bridge breidt het team uit met vier nieuwe medewerkers: Daniel Salzer (SWE) komt het strategieteam bij Design Bridge versterken als Senior Brand Strategist. Voorheen heeft hij als strateeg en business developer gewerkt bij onder meer Kairos Future AB, BVD and Amore Brand Identity Studios voor vele internationale klanten zoals E.ON, Ericsson, SCA group, Danone, Coca-Cola Company en Inbev. 

Emma Ryan (UK) begon recent als Client Business Director bij Design Bridge. In het verleden werkte zij onder andere bij BBC en Ogilvy & Mather London. Ze heeft een Cannes Lion op haar naam staan en komt regelrecht van creatief bureau Sid Lee, waar zij onder andere werkte voor North Face en Samsung.

Ali Marmaduke (US) is de nieuwe Brand Strategist bij Design Bridge. Marmaduke begon zijn carrière als reporter/redacteur in onder andere Amerika, Yemen en Soedan bij verschillende mediabedrijven alvorens hij strategisch communicatie consultant werd bij het National Democratic Institute (NDI) in Zuid Sudan. Zijn laatste rol was strategisch planner bij Lemz Amsterdam. Ali heeft drie D&AD pencils en 14 Gold Lions op zijn naam staan. 

Design Bridge heeft Jasmin Bühring (GER) aangetrokken als Design Director Jasmin startte haar carrière als junior designer bij Lothar Böhm GmbH en vervolgens bij Serviceplan Design. In haar 10 jaar ervaring in de FMCG packaging design en branding werkte ze voor klanten als Mövenpick, Ferrero, Iglo en Hero.