Vier nieuwe medewerkers bij Granny Amsterdam

09-11-2021 (15:59) - Mensen

Krap twee maanden na de start van Granny Amsterdam wordt het team uitgebreid met maar liefst vier nieuwe medewerkers. Robbert Maruanaija begint als creatief directeur, Roos Hilhorst als Account Director, Sjors Veldt als Social Creative en Rahma Marzak als Senior Creative. Met een getalenteerd, internationaal en divers team wil Granny entertainmentmerken wereldwijd bedienen. Prime Video is een van de eerste klanten van het Amsterdamse bureau.

Na Berlijn en Los Angeles opende Granny in september de deuren in Hamburg en Amsterdam. Voormalig Global Creative Manager bij Netflix, Anne Koning, zet de lijnen uit als Managing Director van het Nederlandse kantoor.


Het team

Robbert Maruanaija, die is aangesteld als creatief directeur, werkte de afgelopen 4,5 jaar in verschillende creatieve functies bij Boomerang Agency. Daarnaast was hij dit jaar President of Communication - Digital Campaigns bij de Dutch Creativity Awards. Binnen Granny wordt hij verantwoordelijk voor het opzetten en uitbouwen van een creatief 360-campagneteam voor het internationale en nationale entertainment- en lifestyle klantenportfolio. Roos Hilhorst is de nieuwe Account Director en werkte hiervoor bij The Best Social. Sjors Veldt, voormalig marketing manager bij onder andere A Film, start als Social Creative. Rahma Marzak vervult de functie van Senior Creative en werkte hiervoor bij BNN VARA en video agency NOMOBO.

Anne Koning, Managing Director Granny Amsterdam, over de uitbreiding van het team: "We zijn lekker van start gegaan en zien dat de entertainment en lifestyle merken ons weten te vinden. De nieuwe mensen zijn stuk voor stuk getalenteerd en van ongekende waarde binnen onze bedrijfscultuur en dat is precies wat het mogelijk maakt voor Granny om campagnes zowel lokaal als internationaal publiek uit te rollen."