Weber Shandwick Nederland breidt uit

06-02-2017 (14:17) - Mensen

Weber Shandwick Nederland heeft drie nieuwe medewerkers aangesteld; Laura Machtelinckx en Melody Malekzadeh als Senior Account Managers en Carolijn Pennings als Senior Account Executive.  


Laura Machtelinckx en Melody Malekzadeh zijn beiden afkomstig van marketingcommunicatieadviesbureau Winkelman en Van Hessen. Hier waren zij verantwoordelijk voor de Brand PR activiteiten van het beauty, food en lifestyle klantenportfolio, waaronder Mattel Barbie, Lidl Nederland en diverse Unilever Nederland personal care & beauty merken als Andrélon, Dove en Zwitsal. Bij Weber Shandwick zullen zij verantwoordelijk zijn voor klanten als Philips TV, Herbalife, Greentom en Mondelez (onder meer Oreo en Belvita).

Carolijn Pennings was hiervoor werkzaam bij communicatiebureau Ketchum, waar zij deel uitmaakte van de afdeling Food & Lifestyle en verantwoordelijk was voor klanten als adidas, AccorHotels en Mastercard. Bij Weber Shandwick zal zij onder andere ondersteuning verlenen op klanten als Philips TV, BloemenBureau Holland en Unilever.

(van links naar rechts: Carolijn Pennings, Melody Malekzadeh en Laura Machtelinckx)