MassiveMusic benoemt nieuwe Creative Development Director

23-09-2020 (15:00) - Audio

Internationaal creatief muziekbureau MassiveMusic breidt zijn Amsterdamse team aan talenten uit met een nieuwe Creative Development Director voor de Nederlandse, Duitse en Europese markt.
 
Dolf Bekker komt het kantoor in Amsterdam versterken. In zijn nieuwe functie wordt hij verantwoordelijk voor de ontwikkelingsstrategie van het bedrijf, waarbij hij zich met name zal richten op het ontwikkelen van craft en creatieve campagnes. Dolf studeerde in 2010 af aan het Conservatorium Amsterdam en behaalde vervolgens een master in Music Business in Londen, waar hij enige tijd woonde. Eenmaal terug in Amsterdam begon hij als A&R manager bij CTM / Imagem Publishing, waarna hij aan de slag ging als music supervisor bij Sizzer en manager van de elektronische indie-groep CUT_.
 
Dolf is de eerste Creative Development Director bij het Amsterdamse kantoor. Zijn aanstelling versterkt de naam van MassiveMusic als toonaangevend Europees muziekbureau en benadrukt het belang van het creatieve snijvlak tussen muziek en beeld voor zowel de branding- als de reclamewereld.
 
Hans Brouwer, oprichter en CEO van MassiveMusic: “Bij MassiveMusic combineren we wereldwijd onze expertise voor verschillende projecten, dus het is een logische stap om mensen met internationale ervaring aan ons team toe te voegen die daaraan kunnen bijdragen. Dolf heeft in meerdere Europese landen gewerkt, denkt groot en heeft een ervaringsniveau dat past bij het internationale profiel van MassiveMusic. Bovendien is hij een geweldige bassist, dus muziek zit in zijn DNA. We zijn blij dat we hem mogen verwelkomen binnen het groeiende team van MassiveMusic!”
 
Dolf Bekker, Creative Development Director bij MassiveMusic: “Bij branding en reclamecampagnes draait het allemaal om een sterk narratief: welk verhaal wil je vertellen en waarom? Muziek en sound zijn daarbij essentieel. Nu ik deel uitmaak van het ervaren wereldwijde team van MassiveMusic, kan ik niet wachten om geweldige muzikale verhalen te maken en uit te bouwen voor merken en campagnes. Verhalen die een emotionele impact hebben, waarbij ik ernaar streef het beste te halen uit creatief en muzikaal vakmanschap.”