Topsprekers in programma FONK bij Packaging Innovations

01-03-2018 (14:18) - Powered by

Packaging Innovations pakt in het vernieuwde concept op 10, 11 en 12 april uit met zes (inter)nationale conferenties. Op 11 april staan in het middaprogramma De Verleiding vier topsprekers geprogrammeerd die onder leiding van FONK hoofdredacteur Nicolette Hulsebos hun gehoor bijpraten over actuele ontwikkelingen en trends op de winkelvloer. Zij kijken richting 2020 en delen insights over wat de millennial en gen Z op de winkelvloer tot kopen kan verleiden.  Aanmelden kan nu op www.packaging-innovations.nl


Hoe verleid je de nieuwe generatie shoppers?

Wat inspireert millennials en gen Z in hun beslissingsprocessen op de winkelvloer? Wat zet ze aan tot kopen? En: wat is de rol van verpakkingen daarbij? Maar ook hoe zit het met nieuwe intoducties? In ruim twee uur tijd delen onder leiding van moderator Nicolette Hulsebos (FONK Magazine) de volgende sprekers hun visie:

Debby van Adrichem (trendresearcher YoungWorks). belangrijkste tags uithaar presentatie: Jongerentrends, consumentengedrag, shopbehoefte, clicks versus bricks, social media, merkbeleving.
 
Jan-Willem Bruggenwirth (De Creatieve Directie), weet als geen ander wat er op de winkelvloer speelt en wat de consument triggert bij het aankoopproces. “Constant enthousiasmeren en inspireren. Als ik niet enthousiast ben, wie dan wel?”, is een bekende quote van Jan-Willem Brüggenwirth. Tags:  duurzaam, keuzes maken, techniek, VR, augmented, beleven op afstand

Communicatiestrateeg Martin de Munnik (Neurensics) is sinds zijn allereerste dag in de reclame geïnteresseerd in de werking van marketing in de hersenen. Hij deelt tijdens De Verleiding op 11 april de meest actuele inzichten en mogelijkhgeden op het gebied van neuromarketing. Tags; euromarketing, consumer neuroscience, consumentenbrein, koopknop. 
 
Marcel Verhaaf, creatief directeur bij packaging agency Anthem Amsterdam en Brussel, is nog maar net begonnen aan wat hij allemaal van plan is op het gebied van branding en packaging design. In werkelijkheid studeerde hij al in 1989 cum laude af aan de kunstacademie Minerva met het onderwerp packaging design. Vervolgens werkte hij bij hele grote en hele kleine bureaus voor opdrachtgevers in alle mogelijke categorieën. Tags: brand strategy,  international packaging design, 2d en 3d design, valdidatie.
 

Wat is Packaging Innovations?

Nieuwe materialen of technieken voor verpakkingen, redesign, creativiteit, displays of instore activatie, het zijnallemaal krachtige tools om de doelstellingen van een merk te realiseren. Het exclusieve event Packaging Innovations brengt al jaren leveranciers, innovatiepartners en beslissingsnemers over vorm en functie van verpakkingen samen om ideeën te delen en zaken te doen. Internationale top sprekers, partners voor verpakkingsinnovaties en inspiratie in een exclusieve setting maken Packaging Innovations wat het is: het marketing & design event over de toekomst in packaging & display. Dit event i toegankelijk voor business professionals.
 

10, 11 en 12 april

Packaging Innovations wordt op 10, 11 en 12 april 2018 gelijktijdig gehouden met verpakkingsvakbeurs Empack in Jaarbeurs Utrecht. Ga voor de laatste informatie en voor inschrijvingen naar: www.packaging-innovations.nl.