Genomineerden Mobile Marketing & Media Awards bekend

04-05-2012 (08:34) - Awards

De genomineerden voor de Mobile Marketing & Media Awards 2012 zijn bekend. De vakjury heeft uit alle ingezonden cases voor verschillende categorieën de genomineerden gekozen. Maandag 7 mei stemt de hoofdjury welke cases volgende week de Awards krijgen uitgereikt. 
 
Categorieën en genomineerden
 
Best Mobile Interaction Platform - Consumers 
Categorie voor mobiele platform (mobiele website of applicaties) uitgebracht door bedrijven t.b.v. consumenten. Het platform kan onderdeel zijn van een marketing campagne van een adverteerder maar ook 'direct to consumer' platforms (zoals games) vallen onder deze categorie. 
 
Vakjury bestaande uit: Bart Zoetmulder (Veronica Publishers), Olger Smit (TBWA) en Patrick Loppé (Telegraaf Media Nederland)
 
In de categorie ‘Best Mobile Interaction Platform – Consumers’ zijn genomineerd:
 
Eliza was here
iPawn
KLM
The Voice of Holland Thuiscoach
 
Best Mobile Interaction Platform - Publishers/broadcasters 
Categorie voor mobiele platform (mobiele website of applicaties) uitgebracht door uitgeverijen of omroepen. 
 
Vakjury bestaande uit: Douwe Dirks (Ubachs), Nathan Kotek (Service2Media) en Edwin Schuiteman (ABN AMRO). 
 
In de categorie ‘Best Mobile Interaction Platform - Publishers/broadcasters’ zijn genomineerd:
 
The Voice Kids Game
Veronica Magazine App
Ziggo TV App
 
Best Mobile Advertising Campaign 
Categorie voor de beste mobiele advertising campagne. Banner campagnes, rich-media campagnes, mobiele campagne pagina's, QR-coding campagnes vallen onder deze categorie. 
 
Vakjury bestaande uit: Mark Wilmont (Sanoma), Michiel Ebeling (MobGen) en Aschwin de Bruijn (Telegraaf Media Nederland). 
 
In de categorie ‘Best Mobile Advertising Campaign’ zijn genomineerd:
 
Efteling
It giet in de oanbieding! (Albert Heijn)
Roaming reminder (Vodafone)
Valentijnhelpdesk (Bloemenbureau)
Zoek & Vind (De Telefoongids)
 
Best Mobile Business Platform / Solution 
Categorie voor de beste mobiele 'business to business' en 'business to employee' toepassing van bedrijven. 
 
Vakjury bestaande uit: Remi Gillet (MobGen), Michiel Steltenpool (Shell International), Jeroen van Glabbeek (CM)
 
In de categorie ‘Best Mobile Business Platform / Solution’ zijn genomineerd:
 
Goal zero, we care
iSell
Shell Investor Relations
 
Mobile Marketeer of the Year:
Award voor het bedrijf dat mobiele toepassingen het beste in de bedrijfsprocessen en/of marketing activiteiten heeft geïntegreerd. 
 
Vakjury bestaande uit: Maïte Oonk (KLM), Steven Schmitz (Vodafone) en Wouter in ’t Velt (VODW Marketing).
 
In de categorie ‘Mobile Marketeer of the Year’ zijn genomineerd:
 
KLM
 
De hoofdjury
Maandagavond wordt er door de hoofdjury – bestaande uit Jan Driessen (BVA), Sander Kranenburg (PWC), Lot Keijzer (LinkedIn), Joris van Heukelom (IAB Nederland), Gijs Vroom (Emerce) en Frank Eijken (Eijken Media Management en voorzitter hoofdjury MMMA 2012) – uit alle genomineerden voor iedere categorie een winnaar gekozen. 
 
De Telegraaf Publieksprijs
De stemming voor de publieksprijs is gesloten. Met bijna 11.000 stemmen is er ook dit jaar volop gestemd op de voor het publiek meest favoriete app. De genomineerden zijn:
 
Greetz
ING Bankieren
Nu.nl
TVGids.nl

TVGids.tv 


Reacties

Er zijn nog geen reacties geplaatst op dit artikel.