Genomineerden Programmatic Awards 2021 zijn bekend

01-07-2021 (14:04) - Awards

Opnieuw heeft een groot aantal bedrijven zich aangemeld voor de Programmatic Awards. Onder leiding van juryvoorzitters Marianne Deenik, Daphne Smaling en Marvin Vacquier Droop hebben de drie verschillende vakjury’s vandaag de genomineerde cases en talenten bekendgemaakt. De uitreiking tijdens de speciale lustrumeditie vindt dit jaar fysiek plaats op donderdag 16 september in het Amsterdamse Pakhuis West.

Nu de nominaties bekend zijn, heeft de markt tot 16 juli de mogelijkheid om als publieksjury op te treden en een stem uit te brengen op de genomineerde talenten. Het resultaat van deze stemming telt mee voor 40% van het eindresultaat. Net als vorig jaar zullen de genomineerden voor de Campagne Awards en de Solution Awards in de weken voorafgaand aan de prijsuitreiking hun case aan de vakjury’s en de markt presenteren. Gratis aanmelden voor deze webinars kan hier.
 
De genomineerde talenten en cases in willekeurige volgorde:
 

Talent Awards

Campaign manager
- Lars Postmus – Merkle Nederland
- Ryan de Back – GroupM
- Zoey Jansen – Greenhouse Group
 
Rising Star
- Kia Karanko – Merkle Nederland
- Lars Majoor – Storm Digital
- Michelle Mol – Greenhouse Group
 
Sales Evangelist
- Danny Kriesels – DPG Media
- Frans Staal – ShowHeroes
- Jessica Jacobs – Incubeta


Campagne Awards

Most Effective Campaign 
- Greenhouse Group & Volkswagen
- Merkle Nederland & De Bijenkorf
- Pink Marketing - DPG Media
 
Branding/awareness
- Adwise - Your Digital Brain & Electro World
- Greenhouse Group & Eneco
- Storm Digital | Part of Accenture Interactive - Zilveren Kruis
 
Best Digital Programmatic omnichannel Strategy
- Adwise - Your Digital Brain – SPAR
- Merkle Nederland & HEMA
- Online Company, M2Media & MoCo Museum
 

Solution Awards

Innovative Format
- VodafoneZiggo & Ziggo
- Mindshare.Greenhouse & KFC
- Mindshare.Greenhouse & Eurojackpot
 
Tech & Measurement
- Annalect Nederland
- DPG Media
- Greenhouse Group & ICI PARIS XL