Inzendtermijn Esprix 2020 bijna gesloten: nog twee dagen!

23-01-2020 (11:05) - Awards

Nog twee dagen en dan sluit de inzendtermijn voor de Esprix 2020. Cases kunnen tot vrijdag 24 januari 17.00 uur ingediend worden.
 
Bij de beoordeling voor de Esprix weegt het resultaat net zo zwaar als het creatieve idee. Dus 50 procent effectiviteit, 50 procent creativiteit. De kwaliteit van de strategische route om naar dit resultaat te komen, is hierbij altijd een voorwaarde om een nominatie te kunnen krijgen. De beste merkenbouwers, strategen, producers en creatieven van Nederland bediscussiëren, beoordelen en belonen het werk. De categorieën en juryvoorzitters voor dit jaar zijn:

1. Retail, etail & ecommerce – Monique Pennings (Jumbo)
2. Consumer Services – Mariëtte Leenhouts (Randstad)
3. Fast Moving – Edward van de Ridder (Alfred International)
4. Media, Entertainment & Communications – Henriëtte van Swinderen (Bond van Adverteerders)
5. Durables – Friso Ludenhof (DDB Unlimited)
6. Charity & Not for Profit – Alexandra van Nieuwenhuyzen (Cordaid)
7. Sales promotions & Activations –Jeroen Huisman (Sunshine & Sausages)
8. Business to Business – Mark Appel (Exact)
9. Business to Consumer – Kim Potters (Akzo)
10. Experimental – Boris Nihom (Achtung! Mcgarrybowen)
11. Corporate & Employee Experience - Frank van den Brink (ABN AMRO)
12. Small Budget – Jacqueline Bosselaar (Het PR Bureau)
 
De uitreiking van de Esprix Awards is op donderdagavond 2 april. Kijk voor meer informatie en om te registreren op de site van Esprix.