WPP sterk vertegenwoordigd in HERoes Champions of Women in Business

20-09-2018 (13:14) - Awards

Tien werknemers in leidinggevende postities bij WPP zijn genoemd in de Financial Times & HERoes Champions of Women in Business 2018 lijst. De ere-lijst is voor zowel vrouwelijke rolmodellen als mensen die zich sterk maken voor vrouwelijk talent.


WPP UK Country Manager Karen Blackett en WPP Chief Transformation Officer Lindsay Pattison staan in de lijst onder de categorie 'Leidinggevenden' in de '100 Female Executives.' Zeven andere vrouwen van WPP staan in de lijst : Sue Unerman, Chief Transformation Officer at MediaCom, Caroline Frankum, Global CEO at Lightspeed, Mel Edwards, CEO at Wunderman, Jennifer Da Silva, President bij Berlin Cameron, Nicole Lonsdale, Chief Planning Officer bij Kinetic, Helene Silverman, SVP Client Relations bij Lightspeed Research en Rachel Pashley, Group Planning Head en Planning Lead bij Female Tribes van J. Walter Thompson.


WPP CEO Mark Read: “There is a lot of work to do within WPP and across the industry to improve gender balance at the most senior levels. However, we take encouragement from the fact that so many of our leaders have been recognised as FT & HERoes role models, which reflects our deep commitment to attracting, developing and promoting female talent.” 


Mark Read wordt ook genoemd. Hij staat in de lijst van vijftig mannen die zich sterk hebben gemaakt voor vrouwen in het bedrijfsleven.