ASUS voegt zich bij vroege adverteerders op Pabbl

ASUS voegt zich bij vroege adverteerders op Pabbl

17-08-2017 (14:06) - Toeleveranciers

ASUS wordt een van de eerste adverteerders op Pabbl. Pabbl is een innovatief reclameplatform dat consumenten laat sparen voor cadeaus en kortingen telkens als zij het vergrendelscherm van hun smartphone ontgrendelen. ASUS zet in op alternatieve innovatieve reclametechnieken om een jongere doelgroep te bereiken.
 
"Bij ASUS blijven we continu innoveren, zowel met onze producten als met de manier waarop we consumenten benaderen,” aldus Marc Rademaker, PR Manager bij ASUS Benelux. "We geloven dat communicatie waardevol moet zijn en met Pabbl lukt dat dankzij het innovatieve beloningssysteem. We zijn trots om een van de eerste adverteerders op Pabbl te zijn. Hiermee kunnen we onze klanten relevante content bieden in plaats van storende reclame.”
 

geen last van adblockers

"Ruim 20 procent van de internetgebruikers heeft een Adblocker geïnstalleerd en is daarmee niet langer te bereiken via meer traditionele online advertentiemiddelen ," voegt Jeroen Malotaux, oprichter van Pabbl, hieraan toe. "Pabbl wordt echter niet geblokkeerd door Adblockers, doordat gebruikers bewust toestemming geven om premium advertenties op hun vergrendelscherm te laten plaatsen door een unieke in-house ad server. Bovendien bieden Pabbl-advertenties 100% viewability: omdat de advertisement het volledige scherm inneemt en actief weggeswipet moet worden, is het onmogelijk de advertentie niet te zien. Hiermee helpen wij onze adverteerders om millennials te bereiken." 
 

investering van een half miljoen

Pabbl is een Android-app die het vergrendelscherm van een smartphone vult met mooie persoonlijke aanbiedingen, nieuwsartikelen, blogposts en foto's. Gebruikers geven hun voorkeuren aan en liken of disliken content, zodat content wordt toegespitst op hun wensen. Elke keer als de telefoon wordt ontgrendeld, krijgen gebruikers punten. Met deze punten sparen zij voor speciale aanbiedingen van adverteerders, zoals gratis koffie, bioscoopkaartjes en kortingsbonnen. De start-up haalde recentelijk een investering van een half miljoen op en heeft inmiddels twaalf werknemers in dienst. De app is al meer dan 25.000 keer gedownload en wordt zeer positief beoordeeld op Google Play.
 

Bezoek voor meer informatie pabbl.com.