JCDecaux introduceert Total View Veerpont in Amsterdam

08-08-2017 (12:10) - Toeleveranciers

Vervoersreclame kiest het ruime sop: adverteerders kunnen voortaan de veerpont tussen Amsterdam CS en Noord bestickeren.


JCDecaux introduceert vervoersreclame te water: adverteerders kunnen vanaf nu de veerpont van openbaarvervoerbedrijf GVB tussen Amsterdam Centraal en Amsterdam Noord inzetten voor een volledige bestickering. Buitenreclame-exploitant JCDecaux en ov-bedrijf GVB tillen hiermee hun overeenkomst naar een volgend niveau. De twee partijen werken al samen op het gebied van trambestickering in Amsterdam.


55.000 mensen per dag

Bart de Vries, Commercieel Directeur JCDecaux Nederland: “Dit is een ontzettend mooie uitbreiding van ons Amsterdamse media-aanbod. Een groot deel van de inwoners van de stad woont in Noord en maakt dagelijks meerdere keren gebruik van dit traject. Bovendien vinden in dit stadsdeel ook steeds meer culturele activiteiten plaats. De campagnes hebben vanwege hun afwijkende vorm een enorm verrassingseffect en daarmee verwachten we een flinke impact. Dagelijks gebruiken zo’n 55.000 mensen de pont, die allemaal hun blik op het vaartuig richten als hij eraan komt. Dit mediumtype biedt adverteerders een fantastische mogelijkheid om Abri-campagnes uit te breiden en reizigers die onderweg naar de pont affiches tegenkomen nogmaals aan te spreken met een enorme uiting.'


testpilot tot april 2018

De Total View Veerpont tussen Amsterdam Centraal en Amsterdam Noord is een pilot tot april 2018 en te boeken in campagnes van acht weken. Neem contact op met JCDecaux voor de mogelijkheden en de bijbehorende tarieven.