MediaMonks wereldwijd eerste Certified Marketing Partner van DoubleClick by Google

06-02-2017 (11:21) - Toeleveranciers

Digitaal productiebureau MediaMonks is officieel benoemd als eerste Certified Marketing Partner van DoubleClick by Google in Latijns-Amerika en de Azië-Pacific regio, een toevoeging aan de bestaande samenwerking binnen EMEA en de VS.


Het officiële partnership maakt MediaMonks de eerste wereldwijde aangewezen expert van DoubleClick voor merken die rich-media executions willen bouwen binnen display advertising.

beter verbinden
Het DoubleClick Certified Marketing Partner programma werd in juni 2016 gestart als poging om adverteerders beter te kunnen verbinden met digitale marketing experts. MediaMonks, die al zeven jaar samenwerkt met DoubleClick, ondersteunt merken als Ikea, Jumeirah, Netflix en Toyota in het bouwen van geïntegreerde rich-media concepts. Uit deze samenwerking zijn wereldwijd erkende projecten voortgekomen, waaronder All of Brazil Plays en The Little Prince.

geen overweging achteraf
“Het partnership tussen MediaMonks en DoubleClick maakt het mogelijk om de creatieve grenzen op te zoeken van de merken waar we voor werken, terwijl we ons in het midden van de technische innovatie van display advertising bevinden”, zegt Victor Knaap, CEO van MediaMonks. “DoubleClick helpt ons om constant de nieuwe mogelijkheden van digital creative te pushen, vooral nu in de nieuwe wereld van dynamische en programmatische reclame. Display advertising is het begin van een campagne, en niet een overweging achteraf.”