OBI4wan integreert nieuwe engagement data van Twitter

04-05-2016 (09:21) - Toeleveranciers

Mediamonitoring tool OBI4wan integreert de Gnip Engagement API, waarmee organisaties inzicht krijgen in het werkelijke bereik en engagement van hun tweets. Gnip, Twitter’s enterprise API platform provider, lanceerde onlangs de nieuwe ‘data insights’ oplossing, waarmee OBI4wan één van de eerste klanten is die dit integreerde in haar eigen mediamonitoring oplossing.
 
Met de Gnip Engagement API verrijkt OBI4wan tweets binnen de webcare oplossing met werkelijke impressies, waardoor het werkelijke bereik direct zichtbaar wordt gemaakt. Aanvullend wordt het dashboard met accountstatistieken uitgebreid met engagement KPI’s als kliks op links, hashtags en media, dankzij social analytics data vanuit de Gnip Engagement API. 
 
verschillende bronnen

Met de integratie van de nieuwe Gnip Engagement API breidt OBI4wan haar aanbod uit aan data-analyse van relevante social media platformen, nieuwsbronnen, blogs en offline bronnen als print en radio & tv. Dit biedt organisaties inzicht in de effectiviteit van PR, service en marketing.