Optivo personaliseert e-mail marketing met Send Time Optimisation

23-08-2016 (11:28) - Toeleveranciers

Vanaf heden is het voor bedrijven mogelijk om per individuele klant de juiste verzendtijd van een e-mail of nieuwsbrief te bepalen. Optivo heeft deze nieuwe feature, Send Time Optimisation, toegevoegd aan het e-mail- en omnichannel-marketingplatform optivo® broadmail. 
 
Send Time Optimisation berekent de meest geschikte verzendtijd door verschillende factoren, waaronder kliks, conversies en het openen van vorige e-mails per individuele klant te bepalen. Zo kunnen e-mails naar de abonnees worden verzonden op het perfecte moment, zelfs als de distributielijst zeer groot is. 
 
De nieuwe tool van optivo wordt gepresenteerd op dmexco in Keulen op 14 en 15 september Rainer Brosch, Managing Director bij optivo: ‘Dit jaar presenteren we bij dmexco ons volledig spectrum aan diensten. We zijn continu bezig met het verbeteren van optivo® broadmail en laten verschillende nieuwe functies zien, waaronder Send Time Optimisation.’