2.500 crowdfunders We Are Public

16-07-2014 (07:40) - Bureaus

Gisteren was de laatste dag van de We Are Public-ledenwervingsactie die meer dan 2.500 cultuuroptimisten heeft opgeleverd. 
 
Het reclamebureau Vandejong heeft het merk en de crowdfunding-campagne ontwikkeld. Dankzij het succes kan het nieuwe cultuurlidmaatschap in september officieel van start gaan. 
 
We Are Public is een cultuurlidmaatschap dat iedere maand de beste cultuur in de stad selecteert waar leden gratis of met korting heen kunnen. Inmiddels is het aantal Amsterdamse cultuurinstellingen dat deelneemt verdubbeld, van twintig naar veertig. Dit levert een uitgebreid en breed aanbod op van concerten, films, dans, theater, opera, musea en meer.
 
Bijzonder bij het opzetten van de cultuur-community is de innovatieve manier van samenwerken waarbij Vandejong creatief kapitaal heeft geïnvesteerd en deelt in de opbrengsten van de community. 
 

 


Reacties

Er zijn nog geen reacties geplaatst op dit artikel.

Media

Marketing

Economisch