ABN AMRO-campagne bomvol technisch vernuft

02-10-2014 (07:38) - Bureaus

Gisteren is ABN AMRO gestart met de campagne ‘Verder met Financieren’. In de commercial zijn actiescènes te zien die zonder de geavanceerde VFX-technieken en creativiteit nooit in zulk detail gemaakt konden worden. 
 
Selmore, The Ambassadors en Fat Fred hebben de handen ineen geslagen om ABN AMRO’s nieuwe manier van financieren te visualiseren op een manier die de doelgroep van ondernemers betrekt en inspireert. 
 
In de TVC, die is gecreëerd door regisseur Jeroen Mol, is veel CGI-geanimeerde actie te zien, zoals een gigantisch doorgesneden vrachtschip waarvan beide helften samensmelten midden op zee. Met deze campagne wil ABN AMRO haar visie op financieren uiteen zetten. 
 
Deze campagne is een van de eerste commercials waarin Selmore The Ambassadors heeft gevraagd om het productieproces te leiden. Productiebureau Fat Fred is gevraagd om hen hierin te ondersteunen. Het Amsterdamse bureau The Ambassadors is verantwoordelijk geweest voor de originele shoot en VFX-behandeling.
 

Reacties

Er zijn nog geen reacties geplaatst op dit artikel.

Media

Marketing

Economisch