ADCN met Kinetic op de bres voor OOH

03-04-2015 (07:22) - Bureaus

ADCN en Kinetic, een specialist in onafhankelijk Out Of Home-media advies, gaan samenwerken om Nederlandse creatieve, marketing- en mediateams creatiever en innovatiever te maken met betrekking tot outdoor-communicatie.
 
Het doel is om in Nederland de meest slimme, creatieve en innovatieve oplossingen in OOH ter wereld te ontwikkelen. ADCN en Kinetic gaan verschillende activiteiten gedurende het jaar organiseren om de ontwikkeling van innovatie te stimuleren, waaronder workshops, hackathons en labs.
 
ADCN-directeur Dinesh Sonak: 'Wij zijn bijzonder enthousiast over deze nieuwe partnership gezien de ambitie en expertise van Kinetic. Out of home biedt een oneindige ruimte voor interactie tussen mensen en merken, waarbij de ontwikkelingen in digitale en mobiele technologie nieuwe kansen bieden en het medium alleen maar relevanter maken.’
 
Sonak: ‘Samen met Kinetic gaan wij hard werken aan het stimuleren van creative excellence en innovatieve ideeën, zowel binnen de context van bestande OOH-objecten, zoals een billboard,  als in de publieke ruimte. Wij kunnen daarin bijvoorbeeld veel leren uit de wereld van kunst en architectuur. We gaan binnenkort een start maken met workshops, labs en hackathons waarin wij multidisciplinaire teams stimuleren tot innovatieve oplossingen aan de hand van human-centered design-thinking methoden en op basis van de kennis en inzichten uit het wereldwijde Kinetic netwerk.’
 

 


Reacties

Er zijn nog geen reacties geplaatst op dit artikel.

Media

Marketing

Economisch