Afrojack voor Suzuki

15-08-2014 (07:40) - Bureaus

Afrojack is niet vies om zijn inmiddels wereldberoemde naam aan een merk te verbinden. De dj uit Spijkenisse was al eens te zien in een Remia-commercial en maakt nu zijn opwachting in een Suzuki-campagne.
 
Nick van de Wall (zo heet de dj in het echt) bezoekt in de campagnefilm het café waar hij zijn eerste plaatjes mocht draaien. In een door Suzuki en Pool Worldwide gemaakte video denkt hij terug aan hoe het ooit voor hem begon.
 
Afrojack reed in zijn beginjaren naar zijn optredens in een oude Suzuki. ‘Ik was de man. Dan kwam ik daar aan in m'n zwarte Suzuki Swift. Met mijn platentas. Ik kom draaien, what's up?’
 
Tegenwoordig reist Van de Wall de hele wereld over in een privévliegtuig en wordt hij gespot in Ferrari’s en Lamborghini’s. De campagne loopt tot en met 17 oktober.
 

 


Reacties

Er zijn nog geen reacties geplaatst op dit artikel.

Media

Marketing

Economisch