Amstel Bier-maten krijgen make-over

01-12-2014 (07:38) - Bureaus

Vanaf vandaag is de nieuwe commercial van Amstel Bier op televisie te zien. De spot is het startschot van de nieuwe campagne van Amstel: ‘Onvergetelijk Bier’. De campagne is ontwikkeld in samenwerking met reclamebureau Being There. 
 
Het bekende Amstel-gevoel van vriendschap en verbondenheid staat weer centraal. Edward Stolze, Strateeg van Being There: 'Het gaat om verbondenheid tussen mensen in de meest onvergetelijke vorm.  Amstel maakt dan misschien wel geweldig bier, maar het zijn de mensen die het met elkaar drinken die het onvergetelijk kunnen maken. Niet voor niets is de nieuwe pay-off dan ook ‘Maak het onvergetelijk’.'
 
Naast de commercial en buitenreclame wordt de campagne de komende maanden ook op social media en het Amstel-evenement De Vrienden van Amstel LIVE! geactiveerd.  

Klant: Amstel
Verantwoordelijk bij klant: Bram Westenbrink, Jetske Freeve, Reinoud Ottervanger
Bureau: Being There
Strategie: Edward Stolze
Creatie: Being There
Account: Olivier Koning, Marieke Foppen 
RTV: Eric Smit
Productiemaatschappij: In Case of Fire (Sven Super & Arjan Oosterveer)
Postproductie: Ambassadors

Geluid & Muziek: Earforce 


Media

Marketing

Economisch