Back to the Tienertoer

21-10-2014 (07:38) - Bureaus

Ter ere van de viering van 175 jaar Spoor heeft N=5 voor NS de ‘Back to the Tienertoer’-campagne bedacht en ontwikkeld.
 
Het draait allemaal om een nostalgische herbeleving van een onvergetelijke spoorervaring die veel Nederlanders als tiener meegemaakt hebben. De campagne begon met een online activatie waar iedereen zijn/haar Tienertoer kon herbeleven en waarbij deelnemers op social media herinneringen konden delen met hun Tienertoer-maatjes van toen. Een aantal deelnemers werd beloond met een Tienertoer-kaartje om hun avontuur van soms wel veertig jaar geleden nog eens over te doen.
 
Geïnspireerd door deze mooie herinneringen en verhalen is N=5 op zoek gegaan naar een duo om de Tienertoer nog eens écht over te doen. Van deze herbeleving is een minidocumentaire gemaakt die nu online te bekijken is en die onder andere werd vertoond bij de SpoorParade in Amersfoort.

 


Reacties

Er zijn nog geen reacties geplaatst op dit artikel.

Media

Marketing

Economisch