Bijen in Rotterdamse abri

09-12-2014 (07:35) - Bureaus

Rotterdamse voorbijgangers keken verrast op toen een bijenkolonie de Westblaak overnam. De ‘bijenverrassing’ is een onderdeel van de nieuwe landelijke campagne van VSM Geneesmiddelen voor haar Nisyleen Hoestsiroop. 
 
Het is de eerste keer dat VSM Geneesmiddelen gebruikt maakt van een spectacula-abri in haar campagne. De volledig bestickerde spectacular laat  op het ingebouwde beeldscherm zien hoe de honing vanuit de honingraat in het flesje Nisyleen druipt. Het zoemende geluidseffect dat in de spectacular is gemonteerd zorgt er voor dat de verrassing nog groter wordt en dat de denkbeeldige bijen worden weggeslagen. 
 
De landelijke campagne omhelst zowel de inzet van tv, radio, social en outdoor. De kick-off van de campagne startte met billboarding op televisie en werd vervolgens ondersteund met displays, diverse acties (in de winkels) en social support. 
 
Naast de spectacular werden 775 abri’s ingezet in straal van 500 meter rondom Etos en Kruidvat filialen om zodoende invloed uit te oefenen op het aankoopmoment.
 

 


Media

Marketing

Economisch