BNO nomineert jong talent

19-06-2014 (08:05) - Bureaus

De jury van de BNO Packaging Talent Award heeft de ontwerpen van vier jonge ontwerpers genomineerd. De nieuwe prijsvraag daagde jonge talenten uit tot het ontwikkelen van een concept voor twee echte praktijkcases.
 
In de categorie Food was er een briefing van Hooghoudt voor een hedendaags ontwerp voor een ambachtelijke Nederlandse jenever met internationale allure. In de categorie Non-Food gaf Marqt opdracht voor het ontwerpen van een innovatieve verpakking voor duurzame handzeep. 
 
De jury nomineerde de volgende inzendingen voor Hooghoudt:
De Premium Geneverfles met houten banderol van Marcel Kock en Selma Hoitink (Universiteit Twente & HKU
De 'Koolstof' Geneverfles van Hany Saad (KABK Den Haag)
 
Voor Marqt werden deze inzendingen genomineerd:
Een zeeppompje met vertraging van Omar Al-ouf (Technische Universiteit Eindhoven)   
De 'Zeebel' van Zoe Piper (Design Academy Eindhoven)
 
De jury van de BNO-Packaging Talent Award 2014 bestaat uit Arno Donkersloot (Hooghoudt), Kaj Grondhuis (Marqt), Steven de Cleen (PROUDdesign), Kasper Looije (Millford) en juryvoorzitter Frank Nas (Design Bridge). Secretaris is Rita van Hattum (BNO).
            
De prijsuitreiking vindt plaats tijdens het Marketing & Design Congres op 24 juni in het Miele Insperience Centre in Vianen. 
 

 


Reacties

Er zijn nog geen reacties geplaatst op dit artikel.

Media

Marketing

Economisch